Liebster Blog Award #1 #2



Hej, hej! Jak się macie? U mnie jest bajecznie, moje plany czytelnicze na wakacje powoli się spełniają. :D Wydarzył się cud! Zostałam nominowana do LBA! Nigdy nie spodziewałam się, że pośród tych wszystkich kapitalnych blogów, mój zostanie dostrzeżony. Dziękuję z całego serca Book-Blood Princess, którą znajdziecie tutaj. Dziękuję również Łowczyni Książek, którą odwiedzicie klikając tutaj.
Boom-Blood Princess przygotowała dla mnie 11 pytań. Zaczynamy!
1. Co aktualnie czytasz?

Aktualnie czytam ,,Podpalaczkę'' Stephena Kinga. Jest to druga (przeze mnie czytana) książka Króla Horrorów.  I wiecie co? Styl Kinga naprawdę mi się podoba!

2. Co w prowadzeniu bloga lubisz najbardziej?

I tutaj można wymieniać w nieskończoność. Serio. Uwielbiam poznawać nowych ludzi. A w Blogosferze można naprawdę spotkać miłych i pomocnych kolegów i koleżanek. Lubię dzielić się z Wami recenzjami, abyście mogli poznać moje zdanie o tej czy tamtej książce. 

3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

To już jest dłuższa historia. Zaczęło się od pisania książki. Po pewnym czasie postanowiłam założyć własną stronę, gdzie inni ludzi będą mogli czytać moje dzieło. A  później przyszedł mi do głowy następny pomysł. Polegał na tym, że na swoim blogu będę zarówno pisać książkę jak i recenzje książek! Tak! Jednak po pewnym czasie zrezygnowałam z tego i postanowiłam założyć drugi blog, na którym będę dzielić się z Wami przeczytanymi przeze mnie książkami. I tak oto powstała strona, na której teraz piszę. 
PS. Nie myślcie,że zrezygnowałam z pisania książki! O nie! Znajdziecie ją tutaj.

4. Jaki jest Twój ulubiony film?

Kocham ,,Piratów z Karaibów'''! <3

5. Oglądasz seriale? Jakie?

Jak na razie nie oglądam TV. Ostatnio wzięłam się za kreskówkę ,,Danny Phantom''. Tak, wiem, co teraz pomyślicie. ,,Piętnastolatka ogląda bajki.'' To teraz do swojej myśli dodajcie ,,po angielsku''. 

6. Gatunek (książki/filmu), po który nigdy nie sięgasz.

Myślę, że jest to western. Nigdy mnie do nich nie ciągnęło!

7. Grasz w gry? Jakie? (Z jakim Pokemonem zaczynałeś? XD) 

Grałam w gry komputerowe. Najpierw zaczęło się od LoL'a, do którego może niedługo wrócę. Byłam również w świecie Metina2. Ale jego nie polecam!
O nie! Pokemony!  Spokojnie, nie gram, nie grałam i nie zamierzać w to grać. 

8. Czytasz na bieżąco czy okresami?

Nie za bardzo rozumiem to pytanie. Zawsze czytam książkę jedną, nie biorę się jednocześnie za kilka. Codziennie po kilku rozdziałów i tak oto(jeśli nie jestem za bardzo zajęta) uwijam się z lekturą w tydzień.

9. Twój ulubiony bohater.
Sam Temple. Żałujcie, jeśli go nie znacie. 


10. Jakiej ekranizacji nie możesz się doczekać?

Nie mogę się doczekać ekranizacji książki ,,Gone Zniknęli''. Chociaż i tak zaczynam wątpić, czy kiedykolwiek ona powstanie. Ludzie! Czytajcie tą serię! Niech stanie się ona popularna!

11. Hit (muzyczny/książkowy/filmowy) ostatnich miesięcy. 

Będzie to piosenka, która uwielbiam. Nie jest ona za bardzo popularna, dlatego nie można ją raczej nazwać hitem. Mimo to, wybieram ją, ponieważ według mnie jest ona najlepsza. 
KLIK! (Wrethov - Easy Come Easy Go)


Łowczyni Książek również przygotowała dla mnie 11 pytań. Do dzieła!

1.Twoja ulubiona jednotomowa książka?

,,Podzieleni''  Neala Shustermana
Jej recenzja już niedługo!

2. Czy jest taka seria książek, którą wszyscy chwalą, jednak Tobie nie przypadła do gustu?

Zawiodła mnie seria ,,Klątwa Tygrysa'' oraz książka ,,Cień wiatru''. 

3. Otwórz książkę, którą właśnie czytasz, na 55 stronie. Jakie jest jej piąte zdanie?

Już sprawdzam!
,,Spojrzał na nią i najzwyczajniej w świecie zdał sobie sprawę z tego, że w którymś momencie się w niej zakochał.''
Takie piękne... ^^

4. Wyobraź sobie, że możesz zostać książkowym czarnym bohaterem. Na jaką postać padnie Twój wybór?

Oczywiście padnie na Flagga (,,Oczy smoka'').

5. Jaka jest najładniejsza okładka książkowa, którą posiadasz w swojej biblioteczce?

,,Gone Zniknęli Faza Druga: Głód''

6. Jaka jest Twoja ulubiona księgarnia internetowa?

Aros! Polecam!

7. Z jakiego wydawnictwa masz najwięcej książek na swojej półce?

Najwięcej mam z Jaguara.

8. Dwóch Twoich ulubionych książkowych bohaterów stoi nad przepaścią. Możesz uratować tylko jednego. Na kogo padnie Twój wybór?

Moimi ulubionymi bohaterami są Sam Temple (Gone Zniknęli) oraz Connor (Podzieleni).
Nikogo nie chciałabym stracić!

9. Opisz dowolną książkę dwoma zdaniami. Niech Twoi obserwatorzy zgadują w komentarzach, o jaką chodzi.

Drodzy obserwatorzy, coś prostszego czy trudniejszego? 
Na Ziemię spadają anioły i porywają siostrę Penryn. Siedemnastolatka nie zwleka i razem z pewnym aniołem wyrusza, aby odnaleźć dziewczynkę. 

10. Wolisz autorki czy autorów?

Obojętnie. Najważniejsze, aby fabuła była ciekawa i wciągająca. I, aby bohaterowie byli dobrze wykreowani. 

11. Oglądasz seriale? Jeśli tak, jaki jest Twój ulubiony? 

Oglądam Danny'ego Phantoma. 


Okay. Teraz moja kolej. 

1. Jakiej cechy nie lubisz w sobie najbardziej?
2. W jakim województwie mieszkasz?
3. Po jakie książki chętnie sięgasz?
4. Czytasz w szkole?
5. Jeśli byś mogła/mógł do jakiej książki przeniosłabyś/przeniósłbyś się?
6. Czy zdarzyło Ci się wylać morze łez przez jakąś książkę? Jeśli tak, jaką?
7. Ile czasu zajmuje Ci napisanie recenzji?
8. Od kiedy prowadzisz bloga?
9. Co aktualnie czytasz?
10. Twój ulubiony przedmiot szkolny to...?
11. Czytając, zaznaczasz piękne myśli przewodnie?

Do odpowiedzenia na powyższe pytania nominuję:







Komentarze

  1. Cześć! Ogromne dzięki za nominację, jednak nie odpowiadam na LBA - jednak hej, nie martw się, jest mi baardzo miło i naprawdę dzięki za dostrzeżenie mojego malutkiego bloga wśród tylu innych! Masz świetną stronę i cieszę się, że tak wiele przyjemności czerpiesz z jej prowadzenia - jestem tutaj w tej blogosferze już troszkę czasu i również dostrzegam te zalety, które również i Ty wymieniłaś. Nigdy nie spodziewałam się, że jedna stronka może sprawić tyle radości ^_^
    Twoim obserwatorem na razie nie jestem, jednak w przeciągu kilku chwil nim zostanę - dlatego pozwolę sobie odpowiedzieć na pytanie i powiem "Angelfall"! Brrr, jak ja nie lubię tej książki...
    Zapraszam na recenzję "Króla kruków"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pochwały :) Rozumiem, że niektórzy nie lubią brać udziału w LBA... Naprawdę to szanuję. Zgadłaś! Chodziło mi o ,,Angelfall''. Gratulacje! ^^
      Pozdrówka!

      Usuń
  2. Tak samo jak ty kocham "Piratów z Karaibów" - Johnny Depp... A twoją ulubioną książką jednotomową jest "Podzieleni" ♥ Dzięki niej pokochałam czytanie, więc za każdym razem się cieszę, jak ktoś o niej wspomni :D Po imieniu zgaduję, że opisałaś "Angelfall" - muszę się w końcu zabrać za te książki!
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne zainteresowania ^^
      Polecam ,,Angelfall''!
      I pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. LBA gotowe, jutro publikacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo Piratomanka *-*
    Już cię kocham dziewczyno!
    Mój Jack Sparrow i jego rum <3

    Pokemony to jakaś tragedia, niedługo się pozabijają przez to :/

    Widać, że uwielbiasz fantastykę, po Jaguarze :D

    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    I przy okazji zapraszam na wydarzenie konkursowe
    https://www.facebook.com/events/1046947058721737/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ten rum... ^^
      Fantastykę mogłabym czytać całymi dniami <3
      Pozdrówka! :)

      Usuń
  5. Już jest odpowiedź, wpadaj: http://kochaneksiazki.blogspot.com/2016/08/lba-3-4-5-6-7-oraz-tag-4.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za Samem szczególnie nie przepadałam - akceptowałam go, ale za nim nie szalałam ;) Proszę tylko nie bij ;) Serie "Gone" uwielbiam - czytałam ją w wypiekami na twarzy i też chętnie obejrzałabym jej ekranizację, ale chyba wolałabym serial. Dlatego, że jednak jest to 6 tomów i wątpię żeby zrobili tyle filmów, a jeśli zrobiliby ekranizacje tylko pierwszego tomu i nic więcej, to bym się zdenerwowała ;) Serial zdecydowanie byłby lepszy - z fajnymi aktorami i z dobrze dopracowanym scenariuszem :D
    Bardzo dziękuję za nominację :* Postaram się wkrótce odpowiedzieć na pytania. Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę bić! :p
      Nie no, żarcik. Szanuję Twoje zdanie.
      W sumie masz rację - serial byłby lepszy.
      Pozdrówka! *

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację! Na 99% procent odpowiem, problem tylko taki, że nie wiem kiedy, haha. Jednak mimo wszystko dziękuję<3 Jeżeli chodzi o książkę, którą wszyscy chwalą a komuś innemu nie przypadła do gustu, to w moim przypadku jest to "Oddam ci słońce". Liczyłam na coś więcej i naprawdę chciałam, żeby książka mi się podobała, tymbardziej że ma prześliczną okładkę, ale cóż poradzić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :)
      Słyszałam co nieco o książkę ,,Oddam ci słońce''. Jedni oceniali pozytywnie, drudzy negatywnie.
      Okładka jest bajeczna :*
      Pozdrówka! :*

      Usuń
  8. Też lubię Piratów😀A w 2017 nowa część 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet moja babcia śmieje się z trenerów pokemonów. Jej ulubiony tekst ostatnio to: "A skoro z ciebie taki trener, to chyba kaloryfer to ci się zapowietrzył" :'D XD
    Mimo iż Gone jakoś szczególnie nie skradło mojego serca, to film z chęcią bym zobaczyła :D
    Czekam na recenzję "Podzielnych" :))
    Dziękuję za nominacje, na pewno odpowiem :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah xD Pozdrów ode mnie swoją babcię :D :*
      Buziaki :)

      Usuń

Prześlij komentarz