Unboxing #1 Moje plany na długie, jesienne wieczory!


Witajcie! Jak widzicie, przygotowałam dla Was pierwszy unboxing! Kiedy przeczytałam ,,BZRK'' postanowiłam wzbogacić swoją biblioteczkę i zakupić kilka książek, które chcę przeczytać jesienią. Zapraszam!

Paczkę otrzymałam z dyskontu książkowego Aros.pl



Gdy otworzyłam swoją paczkę, przede mną ukazał się taki widoczek. Szczerze? Zachwyciłam się okładkami ,,Szklanego tronu''. Nie sądziłam, że są one tak piękne. 



Za pierwszy tom ,,Szklanego tronu'' napisany przez Sarah. J. Maas miałam ochotę zabrać się od dłuższego czasu. Zamierzałam zamówić go na początku wakacji. Niestety, troszkę się przeciągnęło, ale cieszę się, że wreszcie go mam. 



Pamiętam pewną blogerkę, która mówiła, że jeśli zaczynamy cykl ,,Szklanego tronu'', należy mieć na półce już drugi. Tak się złożyło, że posłuchałam rady tejże dziewczyny. 



,,Dziecko Odyna'' to raczej mało popularna książka, ale mimo to, bardzo chcę ją przeczytać. Po przeczytaniu fragmentu lektury na internecie, byłam pozytywnie zaskoczona oraz zaciekawiona dalszymi losami bohaterów. Jak widzicie, nie zwlekałam długo z jej kupnem. 



Zagrasz? Zagrasz czy nie? ,,Ene due śmierć'', czyli tajemniczy kryminał, który powoduje ciarki na plecach po przeczytaniu choćby pierwszego rozdziału. Zwykle nie czytam tegoż gatunku książek, ale tym razem skusiłam się. Fabuła jest inna od tych wszystkich kryminałów. Taka niespotykana...



Udało mi się zdobyć cztery książki, z których jestem ogromnie zadowolona. Moc fantastyki i odrobina kryminału. Ach, te jesienne wieczorki muszą być dobre . Na pytanie, którą książkę przeczytam pierwszą, nie potrafię odpowiedzieć. Wszystkie przyciągają, więc pewnie będę musiała zrobić wyliczankę. :D 

A jak u Was mija październik? Wzbogaciliście się przez ten miesiąc w jakieś interesujące książki?
Pozdrawiam wszystkich! Trzymajcie się ciepło! :*


Komentarze

  1. "Ene due śmierć" wydaje się bardzo ciekawym kryminałem - na pewno kiedyś przeczytam :D
    Piękna paczucha - a raczej jej zawartość!
    Zazdroszczę i pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja ,,Ene due śmierć'' oczywiście pojawi się na blogu, dlatego miej się baczności! :D
      Pozdrawiam również! :*

      Usuń
  2. Rany... "Dziecko Odyna"- bleeee, chce mi się wymiotować jak patrzę na okładkę ;/ Jestem chyba zbyt delikatna.
    Zapraszam na BT https://justboooks.blogspot.com/2016/09/book-tour-z-poaczeni-uwolnij-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, okładka ,,Dziecka Odyna'' nie należy do ,,przyjemnej''. Jednak w dużym stopniu wiąże się z fabułą książki. Mnie akurat ona zaskoczyła pozytywnie; bardzo mi się spodobała.

      Usuń
  3. Zazdroszczę tylko "Dziecka Odyna". Jestem wstrząśnięta, bo ostatnimi dniami całkiem o nim zapomniałam i nawet go nie szukałam D: Przypomniałaś mi, na co powinnam zwrócić uwagę.
    Za to nie rozumiem całego szumu w okół Maas. Dzisiaj z bliska przyglądałam się okładkom i nie uważam je za jakieś wybitne. Są ok, ale sprawiają, że książka wydaje się przeznaczona dla dużo młodszych.

    Zapraszam na Morriganowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o okładkę ,,Szklanego tronu'', to zależy jak na nią patrzeć. Z daleka dużo gorzej wygląda. Ale z bliska... dla mnie jest wyjątkowa. Lecz każdy ma inny gust, czyż nie? :)

      Usuń
  4. Oooo Szklany tron też chcę sobie kupić :D Zgodzę sie, że okładki są super! <3
    O nie, róg pierwszej części Ci się zagiął :<
    BOŻE jak dobrze, że do Ciebie wpadłam! Wygrałam w połowie września w pewnym konkursie "Ene due śmierć" i nadal nie mam jej w domu! Już napisałam do organizatorki -.-
    "Dziecko Odyna" czytałam - bardzo dobra książka :D I okrutnie podoba mi się okładka!
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okrutnie cudowna okładka ,,Dziecka Odyna''! I pewnie okrutnie świetna fabuła! :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. też kupuję najczęściej na arosie, właśnie czekam na paczuchę od nich <3 uwielbiam Szklany Tron, czytałam już cztery części :D Dziecko odyna również mam w planach. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie "Szklany tron" nie zachwycił :( Chociaż Ne powiem, że książka była zła. A okładki mi się nie podobają :P
    O wszystkich książkach słyszałam. Najbardziej interesuje mnie "Dziecko Odyna".
    Udanej lektury!
    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja ,,Dziecka Odyna'' z pewnością znajdzie się wkrótce na blogu. Także - miej się na baczności! :D
      Pozdrówka! ;*

      Usuń
  7. No to będziesz miała co czytać. ;) To stos bardziej spodobałby się mojej koleżance z klasy, dla mnie tylko Ene due ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie została mi tylko do przeczytania ,,Dziecko Odyna''. Ależ ja z nią zwlekam... -,-
      A Ene, due moge śmiało polecić, jeśli nie przeszkadzają Ci słabo wykreowani bohaterowie.

      Usuń

Prześlij komentarz