Dwumiesięczne podsumowanie: wrzesień-październik 2016


Witajcie! To już listopad? Już? Ech, jak ten czas szybko płynie... No cóż, czytelnicze podsumowanie lipca i sierpnia za nami. Dzisiaj mam dla Was kilka książeczek, które pochłonęłam w ciągu września oraz października. Zapraszam do podsumowania!






                                                               Księga 6,10,11,12

1. ,,Podpalaczka'', Stephen King

Ocena: 2/6

2. ,,BZRK'', Michael Grant

Ocena: 5/6

3. ,,Harry Potter and The Chamber of Secrets'' , J.K. Rowling

Ocena: 5/6

4. ,,Antygona'', Sofokles

Ocena: 3/6

5. ,,Szklany tron'', Sarah J. Maas

Ocena: 5,5/6

6. ,,Pan Tadeusz'', Adam Mickiewicz 

Ocena: 1/6



Najlepsza książka: ,,Szklany tron''

Najgorsza książka: ,,Pan Tadeusz''

Najładniejsza okładka: ,,Szklany tron''

Ulubiony bohater/ka : Celaena Sardothien (,,Szklany tron''), Noah Cotton (,,BZRK''), Zgredek (,,Harry Potter and the Chamber of Secrets'')

Ilość przeczytanych stron: 1896

Ulubione cytaty: 

,,Nie możesz być szczęśliwy, jeśli nie jesteś wolny.'' - ,,BZRK'''
,,Słowami świadczyć miłość - to nie miłość.'' - ,,Antygona''
,,Wszyscy nosimy blizny (...). Jedyna różnica polega na tym, że moje są bardziej widoczne od innych.'' - ,,Szklany tron''

Czy jestem zadowolona ze swoich wyników? Stanowczo odpowiadam: ,,nie''. Oczywiście wiem, że książki nie czyta się na czas, jednak w moim przypadku mogłam ich przeczytać znacznie więcej, gdyby nie nauka oraz inne obowiązki. No cóż... Może następne dwa miesiące przyniosą lepsze rezultaty. Trzymajcie kciuki! Do następnego!

PS. A ile Wam książek udało się przeczytać w ciągu tych dwóch miesięcy? 

Komentarze

  1. Cytat z Antygony! <3 <3 <3
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnego wyniku :D
    Ło matko, strasznie zazdroszczę Szklanego tronu, bo bardzo chciałabym mieć już tę serię w domu - nie wspominając nawet o jej przeczytaniu ;<
    Najgorsza książka: Pan Tadeusz, no ciekawe dlaczego xDDD
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśląc optymistycznie 6 książek to cudowny wynik. Jednak ja jestem realistką i niestety nie zadowala mnie on. ;-;
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Ech, ja zawsze zapominam sobie zapisać ile przeczytałam xD
    HP po angielsku czytałaś? ^^
    Właśnie skończyłam Szklany Tron i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że był świetny! :D
    Antygona <33 Haha, uwielbiam!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jakoś dałam radę z HP. :D
      I ta Antygona... Pewne piękno w sobie skrywa xD Hih ;3
      Trzymaj się ciepło! :*

      Usuń
  4. "BZRK"!!! Jaka żałość mnie wzięła po przeczytaniu tej książki, że nie ma drugiego tomu w Polsce :/ Ehh... świetna była - bardzo oryginalna :)
    "Szklany tron" to najgorszy tom z wszystkich, które do tej pory zostały wydane, tak więc czytaj dalej ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ,,BZRK'' to książka, po której przeczytaniu ciągnie do drugiego tomu. Czysty oryginał (y)
      A czytam, czytam już drugi tom ,,Szklanego tronu''. :)
      Pozdrawiam również! :*

      Usuń
  5. Często obowiązki uniemożliwiają nam przeczytanie książek, które mieliśmy w planach, ważne, że i tak znajdujemy czas na te czytelnicze przygody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie! Święta prawda!
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Szklany tron - coraz bardziej mam chęć na spotkanie z nim, coś tam z niego już wcześniej podczytywałam, ale nie dokończyłam, bo trzeba było książkę oddać.

      Usuń
    3. Jej, to żałuj! Naprawdę opłaca się przeczytać pierwszy tom. :)

      Usuń

Prześlij komentarz