Liebster Blog Award #3 #4


Hej :) Jak się macie?  Wszyscy przygotowani już na święta?
Ostatnio zostałam dwa razy nominowana do LBA.  Dziewczyny, dziękuję Wam bardzo!

  Od Klaudii z Recenzje Klaudii (Pozdrawiam ciepło :*)
1. Co oprócz książek chciałabyś dostać pod choinkę?
Hmm, na pewno będą to słodycze. Kartę SD również bym zapisała na liście. :)

2. Czy lubisz zimę? (ale taką prawdziwą, ze śniegiem itp. xD)
Z jednej strony lubię, zawsze kojarzy mi się z Gwiazdką i zabawami w śnieżki. Z drugiej jednak... Jest tak strasznie zimno i mroźno.... Chciałabym, aby zima wyglądała tak: dużo śniegu i 20 stopni Celsjusza na dworze.


3. Idealny film na długie, zimowe wieczory?
Z całego serca polecam serię ,,Underworld''. Nie tylko na zimowe wieczory.


4. Z którym bohaterem książkowym najchętniej spędziłabyś tegoroczne święta?
Jace Wayland :D

,,No dobra, mogę spędzić z Tobą święta.'' - Jace

5. Jaką ostatnio książkę kupiłaś, albo dostałaś?
Ostatnio kupiłam równocześnie cztery książki: ,,Szklany tron'', ,,Koronę w mroku'', ,,Ene, due, śmierć'' oraz ,,Dziecko Odyna''.

6. Co sądzisz o tym, że świąteczna atmosfera w sklepach pojawia się już w pierwszych dniach listopada?
Naprawdę? Pierwszy raz słyszę takie stwierdzenie. U mnie, w miastach, świąteczna atmosfera pojawia się pod koniec listopada. Ale, jeśli mówimy o początku... Dla mnie jest to nieco dziwne, bo przecież i tak wtedy człowiek nie poczuje tej magii, prawda? A prezenty jeszcze zdąży kupić...

7. Czego nigdy w życiu byś nie zjadła?
Ekhm... Pewnie masła. Nie znoszę masła.

8. Masz jakieś dziwne nawyki (niekoniecznie związane z książkami)?
Sama nie wiem. Czasami chodzę po szkole czytając książkę.

9. Wolisz sztuczną, czy prawdziwą choinkę? :D
Rzecz jasna, prawdziwą. Nie da rady oprzeć się jej zapachowi. :D


10. Bez czego, albo kogo absolutnie nie wyobrażasz sobie świąt Bożego Narodzenia?
Nie wyobrażam sobie świąt bez rodziny. To w gronie najbliższych mogę poczuć magię świąt.

11. A na koniec poproszę o twoją ulubioną świąteczną piosenkę!
Moja ulubiona świąteczna piosenka? Proszę bardzo!
Celine Dion - ,,So this is Christmas'' (click)


Od Justowy z Just & Books (Trzymaj się ciepło :*)

1. Jakiej muzyki słuchasz?
Zwykle reggae, chociaż ostatnio gustuje w różnych gatunkach. Szerokim łukiem omijam tylko rapu oraz ,,gwałtownego'' rocka.

2. Jakie masz plany na Sylwestra?
Imprezka z przyjaciółmi lub samotnie.


3. Ile książek udało Ci się już przeczytać w tym roku?
Bloga założyłam w wakacje i od tamtej pory zdążyłam przeczytać kilkadziesiąt książek. Wcześniej nie czytałam tak dużo jak teraz.

4. Losy, którego z bohaterów, chciałabyś zmienić?
Simona z ,,Darów Anioła''. (uwaga: spojler) To okropne, że na koniec całego cyklu stracił pamięć o wampirach i wilkołakach.

5. Jaka jest Twoja ulubiona seria?
Gone Zniknęli! <3


6. Hobbit - książka czy film? Co lepsze?
Zdecydowanie książka. Hobbita miałam za lekturę, przez co straciła w sobie troszkę magii, ale i tak ją pokochałam. Film jest także czarujący, ale nie dorównuje powieści.

                                                                              
7. Jaką powieść kazałabyś przeczytać każdemu rodzicowi?
 Na pewno byłaby to książka fantasy, gdyż chciałabym, aby rodzice zauważyli, że ten gatunek nie jest tylko dla małych dzieci.


8. Rodzice czytali Ci bajki w dzieciństwie?
Pewnie! Najlepsze bajki były na dobranoc!

9. Czy masz masz jakąś zabawkę z dzieciństwa do dzisiaj?
Od zawsze na półce stał plastuś z przedszkola. Jednak zniknął stamtąd pół roku temu.

10. Co sądzisz o czytaniu erotyków?
Kto lubi, ten lubi. Mnie one nie kręcą.  Nie rozumiem ludzi, którzy zachwycają się ,,50 twarzami Blacka''.

Teraz moja kolej na nominacje. Zrobię wyjątek i odznaczę pięć osób. Bo zasady są po to, aby je łamać! Ruszajmy! :)

Nominuję:

1. Kasię z Recenzje Kasi
2.  Ewelinę z Poszukiwaczka Książek
3. Patkę z W krainie absurdu
4. Paulinę z Volusequat
5. Julkę z Coffee The Book (BOOKBLOG)

A oto moje pytania:

1. Jaki gatunek książek najbardziej preferujesz?
2. Wolisz starsze piosenki czy nowsze?
3. Czy słuchasz muzyki podczas czytania?
4. Czy w święta chodzisz na pasterkę?
5. Co chciałabyś dostać na Gwiazdkę?
6. Najlepsza świąteczna okładka książkowa to...?
7. Czy ulepiłaś już bałwana?
8. Co sądzisz o książce ,,Opowieść Wigilijna''?
9. Jaki jest Twój sposób na poczucie magii świąt?
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

Mam nadzieję, że odpowiecie na moje pytania. Liczę na Was oraz gorąco pozdrawiam! :*

Komentarze

  1. Taka zima, jaką opisałaś byłaby wymarzona! Niestety trzeba się męczyć i zakładać na siebie milion warstw ubrań. Przypomniałaś mi o serii "Gone", którą swojego czasu bardzo polubiłam, ale nie skończyłam. Może kiedyś to zrobię?
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie, gdzie pojawiła się recenzja książki "Rywalki".
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób to ,,kiedyś''. Najlepiej w bliskiej przyszłości :)
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  2. Ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tak jak już kiedyś powiedziałam - jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj, jeśli nie - w pełni to zaakceptuję. Zabawa obs/obs nie jest dla mnie :)

      Usuń
  3. Ciekawe pytanie i jeszcze ciekawsze odpowiedzi!
    Teraz wiem o Tobie troszkę więcej. ;)

    Pozdrawiam, Kejt_Pe
    Ukryte Miedzy Wersami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Grunt to poznawać siebie nawzajem! :)

      Usuń
  4. O matko, JACE <3
    Wspominałam, że Cię kocham? xD
    Ooo nominacja :D
    Bardzo dziękuję, nie robię jednak tagów na swoim blogu, wiec pozwól, że na Twoje pytania odpowiem tutaj :D Jak nie pozwolisz, to też odpowiem xDD

    1. Jaki gatunek książek najbardziej preferujesz?

    No obecnie to będzie fantasy :) Jakoś tak mi się zrobiło w wakacje po Darach anioła - no dobra, po Jace'ie, ale uznajmy, że po Darach <3

    2. Wolisz starsze piosenki czy nowsze?

    Hmmm raczej nowsze, choć mam kilka swoich ulubieńców, tak mega klimatycznych, że jak tylko słyszę pierwsze nutki to aż się kręcę na tyłu, żeby potańczyć :D Posłuchaj sobie "Sway" :)

    3. Czy słuchasz muzyki podczas czytania?

    Raczej nie. Ogólnie trochę mi przeszkadza podczas czytania - wszystko xD

    4. Czy w święta chodzisz na pasterkę?

    Nie, taki ze mnie bezbożnik, ale o północy to ja śpię, a do kościoła mam 3,5 km, wiec rowerem nie pojadę, zwłaszcza w śnieg xd

    5. Co chciałabyś dostać na Gwiazdkę?

    Książki, może książki, ewentualnie trochę książek <3

    6. Najlepsza świąteczna okładka książkowa to...?

    Hmmm jakoś tak nie wyróżniam nigdy książek względem okresów, w których najlepiej się je czyta i niezbyt zwracam też uwagę na okładkę. Świeta kojarzą mi się z zimą, a zima z " Ofiarą w środku zimy" xD

    7. Czy ulepiłaś już bałwana?

    Nie xD Nie ma z czego, a jak było, to miałam anginę :<

    8. Co sądzisz o książce ,,Opowieść Wigilijna''?

    Swego czasu podobała mi się, choć zawiera zbyt wiele tych wszystkich morałów jak na mój gust :)

    9. Jaki jest Twój sposób na poczucie magii świąt?

    Światełka! Wszędzie, nawet w muszli klozetowej <3 xD

    10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

    Uwielbiam późną wiosnę. Wreszcie natura oddaje mi coś, czego jesienią/w zimę brakuje mi najbardziej- czyli niebieskie niebo <3 Nie jest jeszcze tak upalnie, że muszę chodzić z wiatraczkiem :D

    Pozdrawiam :*
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, Kasia :D
      Nie pozwalam! Haha xD
      Tak serio, to dziękuję, że w ogóle odpowiedziałaś na moje pytania :)
      Jej, też wielbię fantasy.<3
      Ja już dobrze znam rytmy Sway. xD Porywa, oj, porywa.
      Wiesz, co? Niesamowity pomysł z tymi światełkami. Że też wcześniej na niego nie wpadłam xD
      Oczywiście pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Teraz będę sobie podśpiewywać cały wieczór, bo znów sobie przypomniałam tę piosenkę <3
      A jaki użyteczny! W nocy światła nie brak zapalać xD
      Kochana! Pakuj do mnie, spora dawka Jace'a jest dziś xDD
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Jak ja uwielbiam serię GONE!!! Kocham! Czytałam ją z wypiekami na twarzy i odliczałam dni do premier następnych tomów.
    "Hobbita" nie czytałam - jeszcze ;) W ogóle nie wiem jak to się stało, że ominęła mnie lektura tej książki. Nie pamiętam żebym ją przerabiała. Serio ;P Chyba przespałam ;P Aczkolwiek na pewno kiedyś nadrobię zaległości. Film był dla mnie bardzo słaby :/
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GONE <33
      Słaby film? Serio? Dla mnie był wyjątkowy... :)

      Usuń
  6. Uwielbiam Zimę... ale kiedy nie muszę wychodzić na mróz. Śnieg wygląda pięknie, szkoda, że nią ma go teraz w okresie przedświątecznym. Omijasz szerokim łukiem akurat muzykę, której słucham :) Choć rap nie jest czymś, co preferuje to jednak wolę rap niż techno, które dla mnie czasami brzmi, jak piłowanie drewna. Tak wiem, są różne odmiany muzyki techno, ale żaden z nich nie trafia w moje uszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie znoszę rapu, ponieważ kiedy go słucham staje się przygnębiona i popadam w ,,depresję ''. Wolę mieć zawsze dobry humor.
      A techno... Czasami się zdarzy posłuchać. :*
      Pozdrówka! :D

      Usuń
  7. Tez uważam, że w przypadku Hobbita książka jest lepsza. Ja bym zjadła masło, a ie ruszyła margaryny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dla mnie masło i margaryna w zasadzie niczym się nie różnią xDD

      Usuń
  8. ,,Underworld: Bunt Lykanów" świetny film , lubię takie klimaty :D Jak by w zimię było 20 stopnni to też bym ją polubiła, bo mi zawsze jest zimno :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Bunt Lykanów'' to jeden z lepszych filmów z serii ,,Underworld''.
      20 stopni... Marzenie ;3

      Usuń
  9. Masła nie jesz? o_O Ja w szoku... Chociaż właściwie czemu? Moja przyjaciółka też go nie jada ;)
    Życzę Ci aby Sylwester upłynął w gronie przyjaciół, chociaż samotnie też można znaleźć mnóstwo rzeczy do robienia (jak np. czytanie książek :)).
    I "Hobbit", aj ja kocham i to tak samo, więc ciężko byłoby mi wybrać. Chociaż co do filmu powinien mieć zdecydowanie maksymalnie 2 części, trzy to za dużo jak na jedną książkę :/
    Pozdrawiam :)
    na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie jem. Paskudztwo. Nie smakuje mi.
      A dzięki, mam nadzieję, że uda mi się spędzić Sylwestra w gronie znajomych.
      Jeszcze zahaczając o Hobbita - moim zdaniem dobrze, że zrobili trzy części - więcej frajdy. :)

      Usuń
  10. Ooo odpowiedziałaś :D
    Też nie lubię masła :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam z przyjemnością! :) Jeszcze raz dziękuję :*
      Oo, to żółwik! :D

      Usuń

Prześlij komentarz