Dwumiesięczne podsumowanie: listopad - grudzień 2016


Cześć! Święta, święta i po świętach. Przed nami rok 2017, być może jeszcze lepszy od poprzedniego. Przyszedł również czas na coś innego. Tak! Na czytelnicze podsumowanie listopada i grudnia. Od razu powiem, że jestem niesamowicie zadowolona ze swojego wyniku.






1. ,,Korona w mroku'' - Sarah J. Maas (recenzja) --> 5,5/6
2. ,,Utrata'' - Rachel Van Dyken (recenzja) --> 5/6
3. ,,Ene, due, śmierć'' - M. J. Arlidge (recenzja) --> 4,5/6
4. ,,Więzień Labiryntu'' - James Dashner (recenzja wkrótce) --> 5,5/6
5. ,,Próby Ognia'' - James Dashner (recenzja wkrótce) --> 6/6
6. ,,Lek na śmierć'' - James Dashner (recenzja wkrótce) --> 5/6
7. ,,Kościany Przyjemniaczek'' - Derek Landy (recenzja) --> 4/6
8. ,,Dywizjon 303'' - Arkady Fiedler --> 2/6
9. ,,Płycizny Nocy'' - Eric Lustbader (recenzja wkrótce) --> 2,5/6
10. ,,Chodzący po morzu'' - Mieczysław Madaliński (recenzja wkrótce) --> 3,5/6
11. ,,Opowieść Wigilijna'' - Charles Dickens (recenzja wkrótce) --> 5/6

Najlepsza książka: ,,Próby Ognia''
Najgorsza książka: (wiadomo, że lektura ,,Dywizjon 303'', ale jej nie wezmę pod uwagę) ,,Płycizny                                    Nocy'' 
Najładniejsza okładka: ,,Więzień Labiryntu''
Ilość przeczytanych stron: 3437
Ulubione cytaty: 
,,Są rzeczy, które słychać uszami. Inne usłyszysz tylko sercem.'' - ,,Korona w mroku''
,,Zaufanie to delikatna sprawa - trudno na nie zasłużyć i łatwo stracić.'' - ,,Ene, due, śmierć''
,,Czasami (...) trzeba przejść przez piekło, żeby dosięgnąć nieba.'' - ,,Utrata''
,,Nikt cię nie może zniszczyć. Dokonać możesz tego tylko ty sam.'' - ,,Chodzący po morzu''
,,Przebaczyć to nie znaczy zapomnieć - bo zapomnieć się nie da.'' - ,,Chodzący po morzu''
,,(...) niekiedy najgroźniejszym wrogiem, z jakim musimy się zmierzyć, jesteśmy my sami, a najtrudniejsza bitwa jest przeciw wewnętrznej ciemności.'' - ,,Kościany Przyjemniaczek''
,,Jeżeli się nie boisz (...) to znaczy, że nie jesteś człowiekiem.'' - ,,Więzień Labiryntu''

Na dziś to już wszystko. Mam nadzieję, że dzielnie dotrwaliście do końca. :) Podzielcie się również swoimi czytelniczymi wynikami! :D 

PS. Jak już pewnie zauważyliście, książek czytam coraz więcej, lecz ich recenzje się opóźniają. Dlaczego? Dzieje się tak, gdyż posty publikuję raz na tydzień. Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby zwiększyć tę liczbę, choćby do dwóch. Co Wy na to? Chcielibyście dwa posty tygodniowo czy tak jak jest teraz - jeden? Zostawcie, proszę, odpowiedź w komentarzach. :)

Komentarze

  1. Piękny wynik :) "Więźnia labiryntu" pochłonęłaś za jednym zamachem - musiałaś się nieźle wciągnąć :)
    Wydaje mi się, że częstsze posty będą lepszym rozwiązaniem :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      ,,Więzień Labiryntu'' tak bardzo mnie wciągnął niczym seria GONE.
      Jeden głos za częstszymi postami! :D
      Pozdrawiam ciepło! :*

      Usuń
  2. Pamiętam lekturę Dywizjon 303', okropnie się męczyłam z nią.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku w ciągu listopada i grudnia udało mi się przeczytać 15 książek, z czego opublikowałam 13 recenzji. U ciebie wynik również godny uwagi. Fajne cytaty wybrałaś z przeczytanych książek, podobają mi się. Częstsze posty będą mile widziane, więc nie krępuj się :)

    Pozdrawiam i życzę zaczytanego stycznia!
    Ukryte Miedzy Wersami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 książek to jest naprawdę zadowalający wynik, przynajmniej według mnie.
      Następny głos za częstszymi postami. :D Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. O, koniecznie zwiększ liczbę do dwóch :D
    No gratuluję pięknego wyniku :D Ja miałam nie czytać w grudniu, a i tak przeczytałam ponad 2000 stron xD Ale cóż, trafił mi się 1000 stronicowy kloc, wiec sama rozumiesz xd
    Ooo, jakie fajne cytaty <3 Dobry pomysł, żeby je wstawiać!
    Jakoś ten więzień mnie nie pociąga (Boze, jak to brzmi), słyszałam wiele pochlebnych recenzji, ale także kilka takich, w których autor mocno marudził, że nijaka, że taka se itp. Oglądałam film i póki co jestem usatysfakcjonowana :D
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Kasia! :)
      Dzięki! Rozumiesz, to już uzależnienie xD
      Uwierz mi, ,,Więzień Labiryntu'' z pewnością Cię nie rozczaruje. Co więcej, pociągnie Cię w ten świetny świat.
      Film? W porównaniu z książką, wypadł oczywiście gorzej. Spodziewałam się czegoś lepszego, ale nie będę marudzić, więc powiem, że był on po prostu niezły.
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  5. wow świetny wynik :D Oby tak dalej ;*
    Pozdrawiam,
    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z wszystkimi wyżej - ładny wynik :) "Próby Ognia" jeszcze przede mną, ale już czekają na półce, więc nie minie dużo czasu, zanim się za nie zabiorę. "Więzień labiryntu" mi również się podobał, ale szczerze mówiąc, "Korona w Mroku" chyba bardziej. Albo to po prostu wynik mojego niezdrowego zamiłowania do autorki Szklanego Tronu xD ♡

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Próby Ognia'' jest najlepszą książką z całej trylogii, tak że gorąco polecam.
      Ach, ile fanów ma ta Maas. :P

      Usuń
  7. Kościany Przyjemniaczek - kurde po okładce więcej się spodziewałam no! :P
    Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo ciekawych książek przeczytałaś w ciągu tych dwóch miesięcy :) A co do liczby postów, ja np. osobiście uważam, że jeden post na tydzień wystarcza. Wydaje mi się, że wiadomo, człowiek ma wiele na głowie i gdyby tych postów było więcej, czytelnicy mogliby pomijać jakieś, bo nie mieli czasu na przejrzenie blogów. Takie mam zdanie, ale jak zrobisz, tak będzie dobrze :D
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, niektórzy czytelnicy mogą przeoczać niektóre posty, ale raczej tak już musi się stać. Chcę się wyrabiać z tymi recenzjami, bo one będą się tak przeciągać i przeciągać. Nie chciałabym przeczytać książki w marcu, a jej recenzję opublikować miesiąc później.
      Ale dziękuję za radę! :* Jeszcze się zastanowię :)
      Pozdrówka! :P

      Usuń
  9. też przeczytałam w listopadzie i grudniu 11 książek :) co do postów, to czemu nie :) ja nie lubię mięc dużej "górki" recenzji, najwyżej dwie lub trzy w zapasie, na wszelki wypadek, a terminy publikacji układam na bieżąco, jak mi pasuje. tylko sie cieszyć, bo to, że się zastanawiasz nad częstszymi publikacjami świadczy o rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przybij piątkę! :D
      Tak, dobrze jest mieć kilka recenzji w zapasie, na czarną godzinę xD
      Oj, będzie się ten blog rozwijał.. Oj, będzie się działo. :D

      Usuń

Prześlij komentarz