English Matters 57/2016 - magazyn dla uczących się języka angielskiego


Cześć! Na wstępie chciałabym Was bardzo przeprosić za moją nieobecność, która niestety trwała kilka tygodni. Miałam kilka spraw na głowie, które musiałam koniecznie załatwić. Ale wreszcie wróciłam i tym razem z bardzo dobrą nowiną! Udało mi się zawrzeć współpracę z wydawnictwem Colorful Media, z której jestem niezwykle zadowolona! Ten post będzie dotyczyć czasopisma, które zostało mi niedawno dostarczone. Zapraszam!

English Matters to magazyn przeznaczony dla osób uczących się języka angielskiego. Nie ma ograniczeń wiekowych. Każdy powinien znaleźć w nim coś dla siebie. Jest to moje pierwsze czasopismo od wydawnictwa Colorful Media, po którego przeczytaniu pomyślałam sobie ,,Więcej! Chcę więcej takich gazet!''.


Dwumiesięcznik na początkowych stronach zawiera spis treści, dzięki któremu możemy dowiedzieć się, co niedługo przeczytamy.

Artykułów jest naprawdę wiele i co najlepsze, na każdy temat. Dzięki gazetce poznamy bliżej, między innymi, popularnego piosenkarza Eda Sheerana, dowiemy się o pozytywnych i negatywnych skutkach działania naszego słodkiego przyjaciela - cukru, poczytamy o zasadach, które powinny obowiązywać przy stole oraz o wielu innych, intrygujących rzeczach. Nie spodobał mnie się jedynie artykuł poświęcony polityce; nie widzę w nim nic ekscytującego.

Jeśli ktoś ma taką chęć, może pobrać z strony English Matters dodatek ,,My Body'' dotyczący słówek i wyrażeń o naszym ciele. Polecam go szczególnie dla wzrokowców.

Największym plusem w całej gazecie jest możliwość odsłuchania wielu tekstów w wersji MP3. Poznajemy wtedy poprawną wymowę wszystkich wyrazów i wreszcie czujemy te zagraniczne klimaty.

Przy każdym artykule zamieszczony jest mały słowniczek wyrazów, który pozwala nam od razu sprawdzić nieznane słowo zamiast szukać go, na przykład, w internecie.

Szczerze mówiąc, jestem pozytywnie zaskoczona tą gazetą. Artykuły zostały urozmaicone różnymi obrazami lub zdjęciami, co tylko zachęca do czytania. Nie ma tutaj żadnego przynudzania i owijania w bawełnę. Autorzy  skupili się, aby tekst został napisany w sposób spójny i konkretny, co sprzyja szybkiemu czytaniu i zaprasza do sięgnięcia po kolejny magazyn.

Za przeczytanie magazynu ,,English Matters'' dziękuję 
wydawnictwu Colorful Media


Pytania do czytelnika
1. Czy czytałeś kiedykolwiek magazyn ,,English Matters''?
2. Jakich języków obcych uczysz się aktualnie?

Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło! :* 

Komentarze

  1. Pierwsze słyszę o tym magazynie ale wygląda ciekawie. A skoro czytanie po angielsku to ta supermoc, którą chcę opanować więc pewnie zrobie wycieczkę po empikach i to kupie xd
    Przekonałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym magazynie. Ale widać,że ciekawy. Ja aktualnie uczę się języka niemieckiego. Ale przyda mi się też angielski.
    Pozdrawiam i dołączam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colorful Media wydaje także gazetki w języku niemieckim, sprawdź, może przypadną Ci do gustu. :)

      Usuń
  3. Ja także nie widziałam nigdy tej gazety ,wydaje się być ciekawa i chyba jej poszukam ---pa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz